Ви не увійшли.
Добрый день!
Вопрос к представителям магазина arduino.ua - не планируете ли добавить в способ доставки Укрпочту? Новая почта немного зажралась со своими тарифами и когда стоимость доставки НП превышает или сопоставима со стоимостью товара как-то отпадает желание покупать.
Неактивний
Добрый. Планируем, но немного позже. Пока в процессе допиливания доставка через Мист Экспресс (надеемся через пару недель запустить), у них сейчас очень хорошие тарифы, особенно на маленькие посылки в почтаматы, да и по срокам - Киев день в день доставку обещают. После Миста на очереди Укрпочта. По Новой почте согласен, несколько завышены цены.
P.S. по вопросам к администрации лучше пишите на имейл или через форму на сайте, т.к. на форуме можем не заметить вопроса.
Неактивний
Заказывал контролер заряда пальчиковых акумуляторов, заказ приняли очень вежливо, консультация на ++++++, товар выслали молниеносно и в рабочем состоянии. Благодарен всему коллективу за положительное отношение к заказчикам, здоровья вам и дальнейших успехов.
Зробив замовлення, написав у коментарі що зв'язок лише через пошту або месенджери (бо до позицій ворога мені ближче, ніж до місця де є мобільний зв'язок). Й що б ви думали? Правильно, замовлення скасоване, бо вони не змогли мені зателефонувати на вказаний номер.
Чому одразу не написали: ЗСУ не обслуговуємо? Чи то "занадто палево"?
Менеджер не помітив коментар до замовлення, тому декілька разів зателефонував, а потім відмінив. Наразі дуже багато замовлень, а через проблеми зі світлом і зв'язком час їх обробки сильно зростає, як і навантаження на співробітників, тому на жаль таки ситуації трапляються, за що я прошу у вас вибачення.
Розумію вашу роздратованість, але "ЗСУ не обслуговуємо" - це м'яко кажучи необґрунтоване звинувачення, тим більше, що в замовленні ніяк не було вказано що ви військовий (до речі дарма - для військових у нас знижки). Щоб розвіяти ваші сумніви додам, що власник магазину був у складі ЗСУ ще 2015 році, тому ставлення до військових у нас більш ніж лояльне.
Неактивний
а чи є хто живий в інтернет магазині? Замовлення висять в статусі Новий, і ніхто не бере в роботу.
up
Тоже интересно.
up
аналогічно. Шкода. Міг би замовити у іншому магазині - то вже й отримав би.
Так, на жаль через відключення світла сформувалась дуже велика черга замовлень, крім іншого обробку дуже уповільнює поганий зв'язок, а на додачу половина команди пішла на лікарняний. Довелось навіть сьогодні в неділю виходити обробляти замовлення. В шапці сайта вже давно висить попередження, що замовлення обробляються 2-4 дні, але на жаль його не завжди читають. Друзі, наразі робимо все можливе, щоб обробити всі замовлення якнайшвидше і сподіваємось на розуміння.
Неактивний
А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?
Замовлення прийшло - дякую.
А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?
Вчора отримав посилку, про яку "Нова пошта" два дні писала те саме. А потім раптом на телефон надійшло повідомлення "Приходьте, заберіть...".
Прийшов. Забрав. Вдома знову глянув на сайт "Нової пошти". Раптом у них одразу весь список подій видно стало. І там виявилося, що магазин посилку відправив того ж дня, коли накладну створив.
Отже, не треба нервувати, друзі. Нам і без цього зараз не солодко.
Дякую. Попередні дві посилки прийшли вчасно. Останню чекаю вже 10 днів.
У вас на сайті якісь проблеми з оплатою, в оформлені замовлення вибираю Оплата карткою Liqpay (або Оплата на картку) щоб відразу оплатити, натискаю "Оформлення замовлення" думаю перекине для оплати але ні. Переходжу в Історія замовлень дивлюсь на статус замовлення "Очікує оплати" натискаю на замовлення і все, що дальше робити як оплатити, кнопки оплати немає , міняю на інший варіант "Оплата карткою" нічого не міняється. Натискаю скасувати замовлення оновлюю сторінку і "вуаля" з'являються дані для оплати на картку та кнопка оплатити якщо було вибрано Оплата через Liqpay. Тобто сайт мені пропонує після скасування замовлення оплатити скасоване замовлення. Скріншоти прикріплюю: та
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
Неактивний
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
На рахунок "неможливості одразу оплатити", моя пропозиція додати хоча б попередження при оформлені або в історії замовлень що оплата тимчасово не працює, тільки після підтвердження менеджером, тому що інші люди так як і я, будуть шукати реквізити/кнопку оплати
Замовляв вперше. А через тиждень вдруге. Затягує!
Дякую за якісний та швидкий сервіс, консультацію, і навіть оперативну заміну проблемного компонента.
P.S. Проблема виявилась цікавою, опишу в тематичному розділі.
Остання редакція Tim_M (2023-02-08 22:49:54)
Неактивний
Так а що по укрпошті? вже 2023, а вона досі в планах? тарифи то у нової продовжують рости
пробував зробити замослення в поштомат, але менеджерку наполягала на резервному віділенні. я к душі не маю про найближчі відділення. коротше скасував замовлення через те що робот на тій стороні вимагав резервне млять відділення.
якщо поштомат буде зайнято привезуть наступного дня.