#1 2021-07-03 14:08:06

pokupatel
Учасник
Зареєстрований: 2021-07-03
Повідомлень: 1

Вопрос по работе магазина arduino.ua

Добрый день!
Вопрос к представителям магазина arduino.ua - не планируете ли добавить в способ доставки Укрпочту? Новая почта немного зажралась со своими тарифами и когда стоимость доставки НП превышает или сопоставима со стоимостью товара как-то отпадает желание покупать.

Неактивний

#2 2021-07-03 15:09:36

admin
Administrator
З Киев
Зареєстрований: 2014-06-09
Повідомлень: 60

Re: Вопрос по работе магазина arduino.ua

Добрый. Планируем, но немного позже. Пока в процессе допиливания доставка через Мист Экспресс (надеемся через пару недель запустить), у них сейчас очень хорошие тарифы, особенно на маленькие посылки в почтаматы, да и по срокам - Киев день в день доставку обещают. После Миста на очереди Укрпочта. По Новой почте согласен, несколько завышены цены.
P.S. по вопросам к администрации лучше пишите на имейл или через форму на сайте, т.к. на форуме можем не заметить вопроса.

Неактивний

#3 2022-09-11 13:19:37

semvasiliy
Гість

Re: Вопрос по работе магазина arduino.ua

Заказывал контролер заряда пальчиковых акумуляторов, заказ приняли очень вежливо, консультация на ++++++, товар выслали молниеносно и  в рабочем состоянии. Благодарен всему коллективу за положительное отношение к заказчикам, здоровья вам и дальнейших успехов.

#4 2022-11-23 10:30:24

syehorov
Гість

Re: Вопрос по работе магазина arduino.ua

Зробив замовлення, написав у коментарі що зв'язок лише через пошту або месенджери (бо до позицій ворога мені ближче, ніж до місця де є мобільний зв'язок). Й що б ви думали? Правильно, замовлення скасоване, бо вони не змогли мені зателефонувати на вказаний номер.
Чому одразу не написали: ЗСУ не обслуговуємо? Чи то "занадто палево"?

#5 2022-11-30 19:04:56

admin
Administrator
З Киев
Зареєстрований: 2014-06-09
Повідомлень: 60

Re: Вопрос по работе магазина arduino.ua

Менеджер не помітив коментар до замовлення, тому декілька разів зателефонував, а потім відмінив. Наразі дуже багато замовлень, а через проблеми зі світлом і зв'язком час їх обробки сильно зростає, як і навантаження на співробітників, тому на жаль таки ситуації трапляються, за що я прошу у вас вибачення.
Розумію вашу роздратованість, але "ЗСУ не обслуговуємо" - це м'яко кажучи необґрунтоване звинувачення, тим більше, що в замовленні ніяк не було вказано що ви військовий (до речі дарма - для військових у нас знижки). Щоб розвіяти ваші сумніви додам, що власник магазину був у складі ЗСУ ще 2015 році, тому ставлення до військових у нас більш ніж лояльне.

Неактивний

Швидке повідомлення

Введіть повідомлення і натисніть Надіслати

Підвал форуму