Ви не увійшли.
Сторінки 1
Хлопці, ці реле можно запитувати від 14.5в бортової мережі авто (звісно прибравши перемичку на JDVCC) ?
В відгуках на перше реле написано що ні
Неактивний
В даташиті на реле в таблиці Coil Data пишуть Max allowable: 130%. 130% від 12 В - це 15.6 В. Теоретично можна, але на межі. Заживіть через послідовний резистор 51 Ом 5 Вт.
А якщо заживлю через звичайний малогабаритний діод? На ньому ж впаде десь 0,7в, плюс захист від переплутаної полярності буде. Тому що 5вт резистор ну добра махіна
Неактивний
Хлопці, ці реле можно запитувати від 14.5в бортової мережі авто (звісно прибравши перемичку на JDVCC) ?
В відгуках на перше реле написано що ні
Як виявилось реле по другій силці без питань активується від ардуіно, хоч там резистор на вході ардуіно десь з 1кОм. Звісно JDVCC перемичка знята
Неактивний
А якщо заживлю через звичайний малогабаритний діод? На ньому ж впаде десь 0,7в, плюс захист від переплутаної полярності буде. Тому що 5вт резистор ну добра махіна
Можна і через діод. Але 13.8 В не сильно менше від 14.5. Хоча б два діоди послідовно.
Резистор на 5 Вт - це з трикратним запасом. На резисторі виділятиметься приблизно 1.5 Вт, тобто можна і 2-2.5 ваттний.
І як же реле в блоках автомобіля живляться, на ниж теж 12в надписи
В автомобілі зазвичай ставлять реле, які більш-менш відповідають специфікації. Якщо там написано максимум 15.6 В, то при 15.5 з великою ймовірністю буде працювати довго.
А оці сині реле для самодєлкіних і при номінальних 12 В часто горять.
Неактивний
Сторінки 1