Ви не увійшли.
Для ардуіно на atmega підійде і той, і той. Атмега може видавати струм до 40 мА на пін, бузер споживає до 30 мА.
Варіант на платі з транзистором необхідний для контроллерів зі слаботочними виходами.
І робота з активним така ж сама DigitalWrite чи через Tone? Уточнюю просто перед замовленням
Активну
Я так зрозумів ось цей не підійде
https://arduino.ua/prod603-aktivnii-din … -5v-buzzer
і потрібний ось такий
https://arduino.ua/prod490-modyl-s-dinamikom-buzzer
?
Вітаю. Виникло питання: яку саме піщалку (buzzer) можно використовувати з ардуіно не додаючи ніякий додаткових радіоелементів?
А то бачу вони є пасивні, активні, на платі та без неї
Shaman2 пише:Але коли ми припаркувались і не виключили задню передачу, а зразу виключили запалення статус передачі зник, нажати кнопку щоб виключити аварійку немає кому
Хм, для вимкнення запалення ключ повертається з положення ON в положення ACC. Можна знімати напругу з лінії, яка підключена тільки в положенні ON, але не в ACC.
Просто цікаво це зробити не тягнучи додаткових проводів і без розборки салону
Shaman2 пише:Йде обробка сигналів з кан-шини, потрібно корректно завершити запрограмовані процедури у разі вимикання двигуна.
Цікаво. А нема якихось більш-менш стандартизованих індикаторів роботи двигуна? Наприклад від датчика положення колінвала? Той же OBD-II зчитує оберти, можливо з тієї ж самої CAN. Я не спеціаліст в автоелектроніці, просто розмірковую.
Або "хардварний" сигнал, напруга з генератора чи щось подібне.
Так кан ж не документований, етакий реверс-інженерінг Хочу зробити одну приблуду, взявши сигнали з кан. Але ж документації по кан сигналам немає, тому їх потрібно вичислити самому. Поки що в якості теста і щоб розібратись зробив нажимання кнопки аварійки на 1сек при ввімкненні задньої передачі і все працює пока заведено авто, виключили передачу ардуіна нажала на кнопку ще раз на 1сек. Але коли ми припаркувались і не виключили задню передачу, а зразу виключили запалення статус передачі зник, нажати кнопку щоб виключити аварійку немає кому І мігає авто пока сам не виключиш, от такий косяк. Зараз додав в прикурувач вольтметр щоб подивитись що там по напрузі.
звісно можно протягнути провід але ж Ви самі написали що напруга наприклаж штука не надійна, тому просто цікаво розібратись самому як правильно
Ще обдумую такий вариант:
... signal++ ... //прийом сигналів з шини
if (millis()-time_signal>=3000) {
if ((signal==0) && Status) { //за 3 секунди нових сигналів не поступало
StopWork(); //завершуємо запис
}
signal = 0;
time_signal = millis();
}
але ще не тестував
Shaman2 пише:передивився декілька схем, але так і не зрозумів як правильно виміряти напругу бортмережі авто. Чи досить 2 резистори чи додавати стабілітрон? Задача відслітковувати тільки чи запущений двигун чи ні
В чому конкретно задача? Визначати наявність будь-якої напруги 11-15В чи вимірювати значення цієї напруги? Або визначати, чи перевищує напруга певний поріг? Навіть при вимкненому двигуні, але свіжозарядженому акумуляторі в мережі може бути всі 14.4В, а при працюючому двигуні, але увімкнених споживачах, може бути менше 13В.
Йде обробка сигналів з кан-шини, потрібно корректно завершити запрограмовані процедури у разі вимикання двигуна. Так як коли вимкнули двигун деякі сигнали з шини авто пропадають один з вариантів завершити роботу по зменьшенню напруги.
Shaman2 пише:Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
А в чому проблема? Коштує копійки. Якщо й поставите - зайвим не буде, краще перестрахуватися
4,7в чи 5,1в ?
По першому питанню наприклад якщо я возьму резистори 24кОм та 4,3кОм я від 15в отримаю на вході А0 меньше 2в. Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
В процесі використання свого маленького виробу (до речі дякую всім хто мені відповідав на питання) виникло два питання. І нажаль по іншому їх не вирішити, на всяк випадок уточню:
1) передивився декілька схем, але так і не зрозумів як правильно виміряти напругу бортмережі авто. Чи досить 2 резистори чи додавати стабілітрон? Задача відслітковувати тільки чи запущений двигун чи ні
2) кнопка аварійки в авто, там 11в за замовчуванням і мінус при нажиманні. Щоб відсліткувати її натискання досить діода (анодом на ардуіну) з ноги ардуіно на кнопку чи як правильно?
Shaman2 пише:Єдине що я знаходив це BA7604, але не бачив її в продажу.
Подивіться в сторону ADG441/442/444, ADG704 ... Щоб не виглядало як реклама - посилання не даю, але на одному відомому маркетплейсі їх навалом
Цікава річ, дякую. На перший погляд смутило що у всіх подібних мікрух два живлення. Я не зовсім зрозумів ще даташити, але ADG444 потребує +5в і Most positive potential.
Радянський аналог КР590КН1 теж хоче +5в та 15в
K590kn5 +5, -15 та +15в
Особисто на відеосигналі не перевіряв, але у людей наче працює (якщо не фейк): https://www.youtube.com/watch?v=AkHmghx4CzU.
Єдине, що викликає занепокоєння - це відносно великий опір в увімкненому стані (on-resistance). Якщо виходи/входи обладнання 75 Ом, то без буферів рівень сигналу може неприпустимо зменшитись. Але треба перевіряти на практиці з конкретним обладнанням.
Обладнання може змінюватись, це проблема. Що є в людини то і ставить
Так це не для кожного проекту окремо, це глобальні налаштування.
Зрозумів, дякую
Такі не пробували?
https://arduino.ua/prod6234-modyl-analo … -74hc4051d
https://arduino.ua/prod1307-analogovii- … cd74hc4067Можливо ще знадобляться буферні повторювачі на вході та/або виході для компенсації on-resistance, а може і не знадобляться.
Незнав що такі можливо використовувати для такої зажачі. Просто в даташиті на BA7604 прямо сказано для комутації в телевізорах та магнітофонах, тобто вона спиціалізована для цього, я так в гуглі і шукав
Проблема з кольоровим OSD в тому, що на відміну від монохромного потрібно модулювати піднесучу кольору. Це робить апаратне рішення складнішим.
Ось є прокет з розбором варіантів: https://wekaosd.home.blog (англійською).
Але якось це роблять навіть звичайні китайські автомобільні камери, які аналізуючи зображення переміщують лінії паркування. Правда незнаю на основі чого вони зроблені
Shaman2 пише:може є більш елегантні і до того ж безшумні рішення?
Будь-яка мікросхема-комутатор аналогового сигналу з полосою пропускання від 6.5 МГц. Це якщо з відеокамер іде композитний сигнал.
Можна і на дискретних транзисторах зробити.
Єдине що я знаходив це BA7604, але не бачив її в продажу.
Дивіться у preferences.txt
Немає такого файлу
Привіт. Підкажіть яке рішення краще використовувати для накладання яких-небудь ліній чи надписів на відеосигналі звичайної дешевої аналогової камери? Головне щоб накладена інформація була потрібним кольором, тобто не чорно-біла
Привіт. Підкажіть як краще зробити комутацію відеосигнала звичайних дешевих аналогових камер. Потрібно по таймеру перемикатись між 2-3 камерами. Звичайно можно просто купити який небудь комутатор на алі, але коштують такі недешево.
Або зробити комутацію сигналу на реле, переключаючи центр тюльпана, а землю зєднавше разом. Я так пробував, працює, аже може є більш елегантні і до того ж безшумні рішення?
А чи дійсно має сенс ставити лінійний 7809 при наявності різноматітних dcdc ?
Це дійсно буде надійніше?Але як я писав ось цей має ненадійні резистори і в автомобілі може горіти вхід, незнаю чому, але я таке бачив
https://www.aliexpress.com/item/1005004872563696.htmlЄ в мене і такий вариант
https://www.aliexpress.com/item/1005005393995240.html
в ньому можно запаяти перемичку на 9в і немає проблеми з ненадійним резистором.Просто останній буде за розміром ще меньше ніж 7809 і два конденсатора
А, ще одне: перший чуть більше споживає на холостому ході без нагрузки. А другий не заводиться якщо на вході обмеження по струму меньше 0,12А. Я такі речі тестую від ЛБЖ, ставлю обмеження 100мА на всяк випадок, а він не заводиться, типу як майже КЗ по входу. Ставиш обмеження 200мА і працює як потрібно.
Але ніде немає інформації як всі ці речі ведуть себе на 20-30мА струму, всі тестують їх на пару ампер і т.п.
А чи дійсно має сенс ставити лінійний 7809 при наявності різноматітних dcdc ?
Це дійсно буде надійніше?
Але як я писав ось цей має ненадійні резистори і в автомобілі може горіти вхід, незнаю чому, але я таке бачив
https://www.aliexpress.com/item/1005004872563696.html
Є в мене і такий вариант
https://www.aliexpress.com/item/1005005393995240.html
в ньому можно запаяти перемичку на 9в і немає проблеми з ненадійним резистором.
Просто останній буде за розміром ще меньше ніж 7809 і два конденсатора
В авто думаю що питання економії споживання не стоїть? Тоді - 7809 і не паритись.
Без радіатора? А по обвязці два кондера?
Може тоді краще low-drop LM1085 ?
Привіт. Всім відомо що ардуіно нано може живитись від 12в по входу VIN, але в автомобілі може бути і до 16в, стрьомно. Ставити перетворювач на 5в та живити нано по входу +5v можно, але теж мені це не дуже подобається зважаючи на те що в нано є свій перетворювач, який може бути так би мовити другим варіантом захисту.
Тобто ставимо перший перетворювач, який робить +8-9в та потім вже рідний перетворювач нано робить свої 5в. Якщо пробє перший, то рідний скоріше всього витримає цю проблему.
І тут зявляється питання, який саме dc-dc перетворювач буде найбільш якісно працювати в умовах малого струму, в районі до 20-30мА? Нажаль немає осцилографа, пробували mini-360, але в ньому доволі ненадійний резистор регулювання і іноді в них пробиває керамічні конденсатори по входу (знаю два-три таких випадки). Хотілось би прочитати Ваш достід та що Ви порекомендуєте. Розмір dc-dc перетворювача теж немаловажний фактор
Хіба зберігає окремо для кожного проекту? В 1.8.19 налаштування плати/процесора глобальні, при відкритті *.ino не змінюються.
Так, якщо я скопіюю ino в новий файл, то менІ потрібно в ArduinoIDE заново виставити в цьому проекті деякі параметри. От тільки що в проекті COM70, відкриваю інший проект, там COM68, тобто десь це запамятовуєься