Ви не увійшли.
А потім врюхав що на платі 2 посадочних місця, а паяють те що знайшли в коробці
Та скоріш за все. Бо зʼєднувати паралельно регулятори з виходами на біполярних транзисторах не тільки безтолково, а може бути і шкідливо.
Ось схема шілда
Ви впевнені, що ця схема відповідає вашому шилду?
На фотографії по посиланню видно регулятор AMS1117, причому наче б то на 3.0 вольт. Інших регуляторів там не бачу. На схемі ж два MC33269 параллельно, на 3.3 вольт.
На фотографії пін, що зʼєднується з ардуінівським Vin, підписано 9V. На схемі він нікуди не підключений.
Який регулятор на вашому шилді? З якого піна для нього подається вхідна напруга, з 5V чи з 9V? Чи виведено його вихід на пін 3V3?
як зрозуміти чи йому треба 3.3В чи досить 5в?
Такий шилд як на схемі потрібно живити 5В, при цьому вихід 3V3 по-хорошому має бути відʼєднаний від ардуінівського. Але ці 5В не слід брати з ардуінівського регулятора, саму ардуіну потрібно живити зовнішніми 5В через пін +5V.
Як надійно живити ваш шилд - поки не зрозуміло.
Почну із 5в і буду дивитись як воно себе поведе.
Воно-то може запрацює, але якщо на вашому шилді 3 вольта з AMS1117 виведено на пін 3V3, то ардуінівський регулятор тягнутиме туди свої 3.3 вольта, тобто W5100 живитиметься через ардуінівську LM6206, а не через свій регулятор. По струму LM6206 може й потягне, тільки максимальна розсіювана потужність у неї - 150 мВт. А потрібно розсіювати десь (5-3.3)*0.15 = 255 мВт.
В дизайні інтерфейса цих шилдів фундаментальні недоліки, його розробляли дилетанти.
шілд стандартний і включається в роз'єми UNO та отртмує живлення із головного пристрою
Щоб говорити конкретно, потрібно бачити схему цього шилда, як там реалізоване живлення.
напряму це як? куди саме подавати ці 5в в моєму випадку?
На +5V ардуіни.
Але якщо на шилді з його регулятора 3.3В виведено на пін +3V3, і він зʼєднується з виходом +3V3 ардуіни, то може так статись, що шилд бере 3.3V переважно з ардуіни, а не зі свого регулятора. У вас UNO з LM6206? А яка мікросхема регулятора 3.3В на шилді?
Пін +3.3V на шилді бажано відрізати. Але повторюю, без схеми можна багато балакати, але зробити неправильно.
Ethernet Shield W510
Ви маєте на увазі W5100? Це чіп Ethernet-контроллера, а шілди на його основі бувають різні.
елемент регулятора живлення U1 плати ардуіно відчутно гріється вже після десятка хвилин робити.
Яка у вас напруга живлення? І як зараз воно підключене?
Нагрів лінійного регулятора залежить не тільки від струму споживання, а й від вхідної напруги.
На шілді ж наче є свій регулятор, ніба ні? Якщо є, чому шілд підключений через ардуінівський регулятор?
стоїть питання як не спалити
Живлення від мережі? Ардуіна не потребує особливо "тихого" живлення для точних вимірів АЦП?
Найоптимальнішим буде, на мою думку:
Мережевий регульований БЖ на 5 В, який живить ардуіну і шілд напряму, без використання їх регуляторів (ваш варіант №2). Підключати до +5V.
Також можливі варіанти:
Мережевий БЖ на 7..9 В, який живить ардуіну і шілд через їх регулятори. Підключати до Vin на обох платах.
або
Мережевий БЖ на більшу напругу + понижуючий DC-DC на 5 В, підключати напряму повз регулятори. Або понижуючий DC-DC на 7 В, підключати через регулятори.
Залежить від того, що у вас уже є в наявності.
Працює !!!
Ура!
Майте на увазі, це рішення має деякі недоліки:
при оновленні фреймворка файл boards.txt може перезаписатись.
комунікація на 115200 з 8-мегагерцовою платою з керамічним резонатором іноді може працювати нестабільно.
Як більш-менш освоїтесь, можете прошити на плату бутлоадер, що працює на 57600. Тоді в boards.txt повернете lilypad.menu.cpu.atmega328.upload.speed назад на 57600.
Click [Tools] > [Board: "XXXXX"] > [Arduino/Genuino Uno].
Тільки при компіляції IDE передаватиме F_CPU=16000000L замість F_CPU=8000000L, і на 8-мегагерцовому LilyPad попливуть всі таймінги.
Знайшов таке
О, значить бутлоадер працює на 115200. Дещо ризиковано для 8-мегагерцової плати з керамічним резонатором.
А тепер покажіть, з якими параметрами IDE запускає avrdude при спробі аплоада, і що пише avrdude?
А, вже побачив попереднє повідомлення. Бутлоадер працює на 115200, а IDE намагається аплоадити на 57600. Не дивно, що не працює.
Знайдіть файл boards.txt. У вінді він може бути десь в C:/Users/<YourUsername>/AppData/Local/Arduino15/packages/arduino/hardware/avr/1.8.6/
Знайдіть там
lilypad.menu.cpu.atmega328.upload.speed=57600і замініть на
lilypad.menu.cpu.atmega328.upload.speed=115200Перезапустіть IDE і спробуйте тепер.
Схема підключень
Та піни там підряд ідуть, помилитись практично неможливо. 99% що невідповідність бодрейтів бутлоадера та IDE.
Підключить платку, запустіть IDE, відкрийте Serial Monitor. У полі ввода підготуйте два символа: 1 та пробіл, але Enter не натискайте:
На платі натисніть Reset, відпустіть, і як тільки світлодіод блимне, тут же натисніть Enter. Якщо бойдейт у монітора співпадає з бутлоадером, у виводі маєте побачити "AVR ISP":
Спробуйте різні: 19200, 57600, 115200. На якому бутлоадер відповість, такий і потрібно використовувати для аплоада.
Я думаю що туди зашито blink
Може і так, а може бутлоадер перезапускається в циклі. Ми не знаєм, яким паттерном воно там блимає.
- запаяти 6 пінів і підключити програматор.
Якщо є шматки проводів з наконечниками, то і паяти не потрібно: MISO/MOSI/SCK виведені на площадки, а RST можна і пальцем затиснути.
Ідея з нестандартним бутлоадером цікава, але я не бачу навіщо б комусь так робити.
Бутлоадер стандартний в плані протоколу, тільки в різних версіях різні бодрейти можуть бути.
Ось, наприклад, у мене в ~/.arduino15/packages/arduino/hardware/avr/1.8.6/bootloaders/lilypad/src/ATmegaBOOT.c:
/* set the UART baud rate */
/* 20060803: hacked by DojoCorp */
//#define BAUD_RATE 115200
#define BAUD_RATE 19200А в ~/.arduino15/packages/arduino/hardware/avr/1.8.6/boards.txt:
lilypad.menu.cpu.atmega328.upload.speed=57600Одразу скажу, що LilyPad ніколи в руках не тримав і не прошивав, але судячи зі схеми, ніяких суттєвих особливостей у порівнянні з іншими ардуінами там немає.
Покажіть, що пише IDE при спробі прошити. Тільки увімкніть "Show verbose output during: upload", якщо вимкнено.
Може там бутлоадер з іншим бодрейтом, не таким як в boards.txt. Спробуйте різні бодрейти: 19200, 57600, 115200. Щоб не редагувати кожний раз boards.txt та не перезапускати IDE, спочатку спробуйте достукатись до бутлоадера з командної строки:
avrdude -c arduino -p m328p -P COMn -b 19200
avrdude -c arduino -p m328p -P COMn -b 57600
avrdude -c arduino -p m328p -P COMn -b 115200де замість COMn підставте ідентифікатор свого COM-порта. Тільки закрийте IDE перед спробами.
При успішному зʼєднанні має написати щось типу "Avrdude done. Thank you." без повідомлення про помилку.
Якщо не допоможе, то треба підключати програматор. Спочатку можна фʼюзи перевірити і прочитати, що там за бутлоадер, або одразу прошити правильний.
Червоний світлодіод блимає.
Червоний світлодіод - це которий на самій платі, тобто при спробі прошити контролер рестартує і запускає бутлоадер? Уточнюю, бо стикався з проблемою аплоада на 3.3-вольтові плати саме з ноута, на якому напруга на USB була трохи вища норму - 5.2 вольта. Лікується ручним затисненням кнопки Reset на платі і відпусканням одразу після запуску аплоада.
Завантажував але результат той самий
Схоже як наче флешка накрилась. У вас увімкнено "перевіряти код після завантаження"?
Хоча регіон з програмою може бути і цілим, а накрилась частина бутлоадера.
Можете спробувати здампити флешку самим бутлоадером:
avrdude -c arduino -p m328p -P COMn -b 115200 -D -U flash:r:flash.bin:r(замініть COMn на свій ідентифікатор порта).
Або підключіть програматор і спробуйте перепрошити бутлоадер. Може допоможе (а може й ні).
Наскільки я зрозумів сама плата ардуино завісла те не виконує не яких дій?
Якщо після завантаження скетчу з цього повідомлення світлодіод L не блимає з періодом в 1 секунду, значить не виконує.
Завантажте Blink із меню прикладів. Він запрацює чи ні?
Але дивно, що світиться, бо в скетчі його початковий стан LOW, і вмикається він лише через пів секунди. Судячи по схемі, тут LED вмикається високим рівнем.
Може бутлоадер глючить, він залишає LED світитись, а на скетч навіть не передає керування.
В мене плата Arduino UNO R3
Ага, там дійсно має бути CH340. Дивне у них рішення - поставити резистор R8 послідовно з вихідного піна до світлодіода, а не після. Але підтяжки світлодіодами пояснюють, чому loopback не працює при замиканні RX/TX на самій платі, а тільки зі сторони CH340.
Ок, ch340 живий.
Наскільки розумію з попередньої відповіді, там сам MCU висить, скетч не виконується.
На моїй схемі є процесор CH340G на ній я і замкнув 2 та 3 ногу
А, ви мікросхему адаптера називаєте "процесором". Ну добре, тоді зрозумів ![]()
При завантаженні скетче блимнули світлодіоди L,RX,TX але потім світлиця лише світло диод L
Просто світиться, не блимає? Якщо так, то мікроконтролер просто висить, скетч не виконується. UART тут ні до чого.
Що цікаве я користувався цією платою десь з неділю завантажуючи на неї різні проекти але в один момент просто дані перестали натходити
Дісно я замкнув на процесорі ці дві ноги та уводячи цифру в монитор порт вони дублююця
Стоп, на якому процесорі? Спочатку давайте розберемось, що у вас за плата, з якою проблеми. Що там в якості USB-UART адаптера: друга атмега, CH340, чи щось інше?
@jokeer, що це за схема взагалі, звідки вона? Cпочатку не звернув уваги, думав, це топікстартер запостив схему свого пристрою.
На оригінальному UNO ніяких CH340 нема, там ще одна атмега в ролі USB-адаптера.
По тій схемі UART якщо і працюватиме, то хіба що на чесному слові.
Так інша плата також Arduino UNO але китайська
А мікросхеми USB-UART інтерфейса на них однакові? Як на схемі, CH340G?
Я би запідозрив апаратну проблему, але тоді б і заливка скетча не працювала би. Можливо, мікросхеми USB-UART трохи різні, і аплоадер їх ініціалізує коректно в обох випадках, а монітор із однією з них чомусь не дружить.
У вас Windows? Пробували яку-небудь іншу програму-термінал замість того вбудованого монітора? У вінді колись був Hyperterminal, але не знаю, чи є він досі.
Якщо при замкнених RX-TX дані не повертаються, то схоже, проблема або з монітором, або з USB-UART інтерфейсом.
Про всяк випадок давайте перевірим, чи запускається скетч взагалі, і чи працює передача з МК:
void setup()
{
pinMode(LED_BUILTIN, OUTPUT);
Serial.begin(9600);
}
bool state = false;
void loop()
{
digitalWrite(LED_BUILTIN, state);
Serial.println(state);
state = !state;
delay(500);
}при підключені іншої плати все працює
Інша плата - така ж сама Arduino UNO?
Скетч цей же самий?
Очевидно, але про всяк випадок перевірте, що в моніторі обрана та ж швидкість порта як в скетчі.
Замкніть на платі піни RX та TX між собою перемичкою. Замкніть пін RESET перемичною на землю або затисніть кнопку RESET і утримуйте її. В цей час відправте щось із монітора в порт. Монітор відображає назад те що відправляєте?
Дали схему ,що скажете?
Якась дивна схема керуванням мосфетом - послідовно через стабілітрон. Чому б не керувати мосфетом як в більшості DC-DC модулів на TL494. Взагалі, при струмі до 1 А можна й біполярники поставити, як в даташиті.
На шунті 5 мОм при 1 А буде 5 мВ, а у підсилювача помилки тільки напруга зміщення біля 2 мВ. Дуже сумніваюсь, що воно працюватиме як задумано.
Навряд чи у БЖ по такій схемі будуть в чомусь кращі характеристики за китайські DC-DC модулі на TL494, що продаються на кожному куті.
Спробуйте, зберіть силову частину, протестуйте. Якщо по всім параметрам відповідатиме вимогам, тоді вже прикручуйте до нього керування.
Запропонуйте!
На чом би робили і таке інше....
Я б не робив, бо давно ще придбав Yihua середньої паршивості, і мені його вистачає. Виготовляти пристрій в одному екземплярі, що аналогічний існуючим на ринку - завжди дорожче, не кажучи вже про витрачений час.
Якщо ж чисто поміркувати, то залежить від вимог: які допустимі пульсації, необхідний transient response, обмеження по габаритах і т.п.
Кожна проблема зазвичай має декілька можливих рішень, кожне з них - гілка на дереві рішень, яка і далі розгалужується.
Якщо робити чисто лінійний регулятор на 25В 1А, потрібно або радіатор, щоб розсіював до 25 Вт, або трансформатор з відводами від вторинної обмотки, і комутувати їх в залежності від вихідної напруги (як це робиться в багатьох ЛБЖ).
Можна зробити імпульсник. Але це більші пульсації, EMI та гірший відгук на зміну навантаження. Також у імпульсника слабка розвʼязка з мережею по ємності: для такого ЛБЖ обовʼязкове заземлення.
Можна обʼєднати обидва варіанта: спочатку імпульсник, який видає напругу на 2-3 вольта вищу за потрібну, після нього лінійний регулятор. Тоді при 1A достатньо розсіювати до 3 Вт на лінійному та приблизно стільки ж на імпульснику.
Щоб отримати нижню границю напруги меншу за VFB регулятора, напругу з дільника можна підсилити операційником. А у операційника свої параметри, такі як напруга зміщення, slew rate, гранична частота і т.д. Вони можуть погіршити характеристики пристрою в цілому, тому їх теж потрібно врахувати.
Напругу зі струмового шунта потрібно теж підсилювати операційником і подавати на зворотній звʼязок регулятора. А якщо потрібна висока точність, то і операційник має бути відповідним, і шунт.
Особисто мені не подобаються шунти в нижньому плечі. В загальному випадку це не суттєво, але я б розглянув варіант із шунтом у верхньому плечі, до дільника зворотнього звʼязку по напрузі.
Вихідна ємність в ЛБЖ має бути не більше кількох мікрофарад, при збереженні допустимого рівня пульсацій. Або шунтуючий баласт, щоб розряджати цю ємність, коли встановлена напруга стає меншою за наявну на виході.
вот ескіз ..що скажете?
Я б не назвав це лабораторним блоком живлення. Який у нього буде відгук на зміну струму по зворотньому звʼязку через повільний дельта-сігма АЦП, I²C, та ще й дисплей на цій же шині?
Постійна часу на виході більше 2х секунд: при малому навантаженні зменшення вихідної напруги відбуватиметься доволі повільно.
Є великі сумніви, що зі звичайним шунтом ви отримаєте точність регулювання струму в 1 мА.
Нижня границя вихідної напруги, якщо не помиляюсь - не менше 2 В, ніяк не 0.5.
Для ЛБЖ зворотній звʼязок по струму має бути аналоговим. А там уже все одно, чим виставляти референс: контролером чи звичайним потенціометром. Або, якщо так вже хочеться цифровий зворотній звʼязок, то потрібен спеціалізований контролер, щось типу сімейства C2000 від TI.
Хоче 2х полярний,0-28 вольт,Макс. ток 2 А
...На крайняк просить ... Однополярний
Ви визначіться, який хочете. Від цього залежить і загальна топологія, і вибір компонентів.
ток 1ма-1000ма (шаг 1ма)
що запропонуєте?
Для початку - спробувати реалізувати регулятор струму з точністю 0.1%, взявши готовий БЖ в якості джерела живлення.
Колега просить зарядку для AGM АКБ 12V250A
що запропонуєте?
Оскільки не вказано ніяких специфічних вимог, то пропоную придбати готовий. Вийде дешевше і набагато швидше.
Якщо потрібні якісь специфічні функції, яких немає у наявних у продажу зарядках, то опишіть ці функції. Тоді буде хоч зрозуміло, чи потрібен там якийсь контролер взагалі.
Достатньо просто випаяти цей резистор і тоді на D0 датчика буде рівно 3,3в?
Майже так. Вихід D0 буде виходом компаратора - відкритим колектором. Коли компаратор видає "нуль", вихід замикається на землю. Коли компаратор видає "одиницю", вихід має високоімпедансний стан (Hi-Z). До якої напруги підтягнете, така напруга там і буде.
Світлодіод нажаль перестане працювати, але без нього можна і обійтись.
Так, цей перестане. Якщо хочете хардварну індикацію стану, можете підключити інший світлодіод від живлення 3.3 В:
.
Виглядає він так само як на картинці, такий самий помаранчевий, але є відмінності.
На картинці схеми не видно, по картинці можна тільки здогадуватись. Для вирішення задачі потрібна схема.
D0 датчика під’єднаний до 3,3 вольт на Nodemcu через резистор 10 кОм.
Тоді не дивно. Підтяжка на датчику разом з цим резистором утворює дільник напруги між 5В та 3.3В. Причому у верхньому плечі нелінійний елемент - світлодіод.
Випаяйте той світлодіод або його резистор 1кОм, і буде вам щастя. Буде "чистий" відкритий колектор, який можна підтягувати до 3.3 В і безпечно підключати напряму до цифрового піна.
Про компаратор нічого не скажу, не знаю куди дивитись, щоб відповісти на ваше запитання.
Мультиметром в режимі продзвонки визначити, куди який вхідний пін LM393 підключений (2, 3, 5, 6 піни). Ну то вже як хочете. Просто якщо входи компаратора, що не використовується, "висять" в повітрі, це може призвести до небажаних ефектів.
Там стабільно 3,36в. Пару раз стрибнуло до 3,4 я і округлила в більшу сторону. Напевно лишу як є, сподіваюсь це не критично.
Не критично, якщо ваш пристій не використовується в якихось критичних задачах. Просто ненадійно. Ну може перестати працювати, нічого страшного. А NodeMCU не такі вже й дорогі ![]()