Відповісти

Введіть повідомлення і натисніть Надіслати
Параметри

Назад

Огляд теми (нові повідомленні вгорі)

admin
2023-01-24 10:41:46

Так, ми навіть це попередження додавали, але як щойно виявилось тільки в мобільній версії сайту. Підправили, дякую.

Ihor
2023-01-23 23:51:44
admin пише:

Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.

На рахунок "неможливості одразу оплатити", моя пропозиція додати хоча б попередження при оформлені або в історії замовлень що оплата тимчасово не працює, тільки після підтвердження менеджером, тому що інші люди так як і я, будуть шукати реквізити/кнопку оплати  smile

admin
2023-01-23 17:32:34

Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.

Ihor
2023-01-22 23:46:45

У вас на сайті якісь проблеми з оплатою, в оформлені замовлення вибираю Оплата карткою Liqpay (або Оплата на картку) щоб відразу оплатити, натискаю "Оформлення замовлення" думаю перекине для оплати але ні. Переходжу в Історія замовлень дивлюсь на статус замовлення "Очікує оплати" натискаю на замовлення і все, що дальше робити як оплатити, кнопки оплати немає , міняю на інший варіант "Оплата карткою" нічого не міняється. Натискаю скасувати замовлення оновлюю сторінку і "вуаля" з'являються дані для оплати на картку та кнопка оплатити якщо було вибрано Оплата через Liqpay. Тобто сайт мені пропонує після скасування замовлення оплатити скасоване замовлення. Скріншоти прикріплюю: Нове замовлення реквізитів/кнопок для оплати немає та скасоване замовлення де з'являються реквізити/кнопки для оплати

admin
2023-01-08 18:59:42

Зв'яжіться будь ласка з нами, 10 днів це занадто, менеджери вийшли з лікарняного і наразі нема затримок при відправленні.

Саша20192020
2023-01-07 11:46:06

Дякую. Попередні дві посилки прийшли вчасно. Останню чекаю вже 10 днів.

Євгеній Мішин
2022-12-28 22:20:30
AVB пише:

А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?

Вчора отримав посилку, про яку "Нова пошта" два дні писала те саме. А потім раптом на телефон надійшло повідомлення "Приходьте, заберіть...".
Прийшов. Забрав. Вдома знову глянув на сайт "Нової пошти". Раптом у них одразу весь список подій видно стало. І там виявилося, що магазин посилку відправив того ж дня, коли накладну створив.

Отже, не треба нервувати, друзі. Нам і без цього зараз не солодко.

AVB
2022-12-21 20:40:16

Замовлення прийшло - дякую.

AVB
2022-12-20 17:40:15

А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?

admin
2022-12-19 00:03:36

Так, на жаль через відключення світла сформувалась дуже велика черга замовлень, крім іншого обробку дуже уповільнює поганий зв'язок, а на додачу половина команди пішла на лікарняний. Довелось навіть сьогодні в неділю виходити обробляти замовлення. В шапці сайта вже давно висить попередження, що замовлення обробляються 2-4 дні, але на жаль його не завжди читають. Друзі, наразі робимо все можливе, щоб обробити всі замовлення якнайшвидше і сподіваємось на розуміння.

AVB
2022-12-16 18:52:50

up
аналогічно. Шкода. Міг би замовити у іншому магазині - то вже й отримав би.

Hirako
2022-12-16 12:54:32

up
Тоже интересно.

Dmytro_Anoshenko
2022-12-15 13:05:01

а чи є хто живий в інтернет магазині? Замовлення висять в статусі Новий, і ніхто не бере в роботу.

admin
2022-11-30 19:04:56

Менеджер не помітив коментар до замовлення, тому декілька разів зателефонував, а потім відмінив. Наразі дуже багато замовлень, а через проблеми зі світлом і зв'язком час їх обробки сильно зростає, як і навантаження на співробітників, тому на жаль таки ситуації трапляються, за що я прошу у вас вибачення.
Розумію вашу роздратованість, але "ЗСУ не обслуговуємо" - це м'яко кажучи необґрунтоване звинувачення, тим більше, що в замовленні ніяк не було вказано що ви військовий (до речі дарма - для військових у нас знижки). Щоб розвіяти ваші сумніви додам, що власник магазину був у складі ЗСУ ще 2015 році, тому ставлення до військових у нас більш ніж лояльне.

syehorov
2022-11-23 10:30:24

Зробив замовлення, написав у коментарі що зв'язок лише через пошту або месенджери (бо до позицій ворога мені ближче, ніж до місця де є мобільний зв'язок). Й що б ви думали? Правильно, замовлення скасоване, бо вони не змогли мені зателефонувати на вказаний номер.
Чому одразу не написали: ЗСУ не обслуговуємо? Чи то "занадто палево"?

Підвал форуму