Ви не увійшли.
Гарний магазин. Укрпошту поки що не пробував. Але на днях попробував потужний понижуючий перетворювач з цілою батареєю конденсаторів в та великою катушкою індуктивності
Укрпоштою це топчик! Саме те, що треба!
Вже тиждень працює відправка Укрпоштою, поки що тільки по предоплаті. Трохи згодом запустимо і з оплатою при отриманні
Це є в списку на розробку. Сподіваюсь найближчим часом зробимо
Так а що по укрпошті? вже 2023, а вона досі в планах? тарифи то у нової продовжують рости
Замовляв вперше. А через тиждень вдруге. Затягує!
Дякую за якісний та швидкий сервіс, консультацію, і навіть оперативну заміну проблемного компонента.
P.S. Проблема виявилась цікавою, опишу в тематичному розділі.
Так, ми навіть це попередження додавали, але як щойно виявилось тільки в мобільній версії сайту. Підправили, дякую.
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
На рахунок "неможливості одразу оплатити", моя пропозиція додати хоча б попередження при оформлені або в історії замовлень що оплата тимчасово не працює, тільки після підтвердження менеджером, тому що інші люди так як і я, будуть шукати реквізити/кнопку оплати
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
У вас на сайті якісь проблеми з оплатою, в оформлені замовлення вибираю Оплата карткою Liqpay (або Оплата на картку) щоб відразу оплатити, натискаю "Оформлення замовлення" думаю перекине для оплати але ні. Переходжу в Історія замовлень дивлюсь на статус замовлення "Очікує оплати" натискаю на замовлення і все, що дальше робити як оплатити, кнопки оплати немає , міняю на інший варіант "Оплата карткою" нічого не міняється. Натискаю скасувати замовлення оновлюю сторінку і "вуаля" з'являються дані для оплати на картку та кнопка оплатити якщо було вибрано Оплата через Liqpay. Тобто сайт мені пропонує після скасування замовлення оплатити скасоване замовлення. Скріншоти прикріплюю: та
Зв'яжіться будь ласка з нами, 10 днів це занадто, менеджери вийшли з лікарняного і наразі нема затримок при відправленні.
Дякую. Попередні дві посилки прийшли вчасно. Останню чекаю вже 10 днів.
А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?
Вчора отримав посилку, про яку "Нова пошта" два дні писала те саме. А потім раптом на телефон надійшло повідомлення "Приходьте, заберіть...".
Прийшов. Забрав. Вдома знову глянув на сайт "Нової пошти". Раптом у них одразу весь список подій видно стало. І там виявилося, що магазин посилку відправив того ж дня, коли накладну створив.
Отже, не треба нервувати, друзі. Нам і без цього зараз не солодко.
Замовлення прийшло - дякую.
А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?