Ви не увійшли.
Ви правда хочете курс, який читають в інституті на протязі року, завантажити прямо в мозок з одної книжки?;) Мабуть якоїсь бази не вистачає, якщо книга для початківців не зайшла. Скажіть що не зрозуміло.
Дякую всім за відгук. Але чи стикався хтось саме з літературою. Бо є багато літератури. Декілька книг дивився "для початківців". Це важко назвати початковою літературою.
Так то воно так. З одної сторони, американи на Місяць літали з компом, який від ардуїни відрізнявся в основному розмірами На дрібному контроллері можна крутити цікаві речі. З іншої сторони - це не рівень мигання лампочкою. В сраному регуляторі температури є трохи математики. Навіть в сраному термометрі на терморезисторі є купа неочевидних особливостей. Варто тільки почати
Той хто нічого крім С++25 нічого не бачить - в нього теж буде хибне уявлення
Так і немає сенсу вивчати "C++25" заради самої "C++25". Ну хіба що членам робочої групи ISO/IEC JTC 1/SC 22/WG 21
Мова програмування - це інструмент для вирішення задач. Окрім знання самого інструменту потрібно знати, навіть в більшій мірі, предметну область, в якій його застосовувати.
імхо програмування - це в першу чергу абстракції і алгоритми.
Так отож. А ардуінівська C++ не дає розуміння ні абстракцій та алгоритмів з одного боку, ні мікроконтролерів та апаратної частини з іншого. Алгоритми можна (і вважаю, що потрібно) вивчати не на мікроконтролерах, а на ПК.
Ну так мікроконтролери це окрема пісочниця. Той хто нічого крім С++25 нічого не бачить - в нього теж буде хибне уявлення
імхо програмування - це в першу чергу абстракції і алгоритми. а всякі синтаксичні цукерки і шоколадки - кругом різні.
Ну, недо python теж так собі альтернатива
Синтаксис простіший, діагностичні повідомлення зрозуміліші, автоматичне керування памʼяттю, динамічна типізація. "Повному початківцю" набагато складніше "вистрілити собі в ногу".
А що з С не так?
Будь ласка, не плутайте С та C++. Це різні мови вже років тридцять.
Не бачу ніяких відмінностей ... Що за невірні уявлення можуть бути?
Нема ні STL, без якої сучасна C++ практично не має сенсу, ні exceptions. Щоб правильно застосовувати базові парадигми потрібне хороше розуміння архітектури.
Звісно, можна і на C++ писати в C-стилі, залежить від кінцевої мети. Але людина, що вивчала C++ по ардуіно, тільки для ардуіно і зможе на ній писати. Щоб використовувати C++ в подальшому, прийдеться перевчатись.
Ну, недо python теж так собі альтернатива А що з С не так? Не бачу ніяких відмінностей. С++ досить древній, але ж і python 3.4 не сильно свіжий. Що за невірні уявлення можуть бути?
Також я б рекомендував почати з інтерпретатора типу MicroPython. З ардуінівською недо-C++ легко отримати хибні уявлення про програмування, потім буде нелегко перевчатися.
Взагалі я б рекомендував не arduino а esp32 - значно зручніше. Можливість зупинити програму і подивитись що там всередині це бімба Але доведеться паяти. Хоча можливо існуєть arduino-сумісні плати з esp32, спеціально не цікавився.
Дивлячись на якому рівні початківець. Якщо в курсі про закон Ома і цифрову електроніку - ок. І про програмування на С/С++ - теж ок. Беріть будь який конструктор і грайтесь
Якщо ж прямо з 2 класу.. Можна з"єднати проводи згідно малюнка, і набрати буквами програму. Але не впевнений що це щось дасть корисного.
Це вже по ділу. Дякую
https://alexgyver.ru/lessons/
саме доступне що я бачив
Просто
Пояснює все
Я моїм підлеглим з повним нулем рекомендую. Хто бажав той вивчив
Добре. Запитаю тоді інакше.)) Чи можете порадити літературу для повних початківців? Я початківець. У будь-якому випадку мені теж треба буде щось знати щоб йому допомагати.
Рано.
Чому це? Від конкретної дитини залежить. У 8 років я вже ZX Spectrum на бейсіку програмував.
В мене дитина 8 років. Хоче почати вивчати Arduino. Підкажіть будьласка літературу для початківців з нуля.
Як що дитина не аутист, то занатто рано.
А так краще ви самі з дитиною робіть проекти, від простих до складних. Рано читати книжки. Не має розуміння про схеми.
Почніть з нічника, як варіант.