Ви не увійшли.
Дуже багато відмов по поштоматам і через це не створюється ТТН, доводиться знов турбувати клієнта, щоб спитати резервне відділення, тож намагаємось зафіксувати цю інформацю одразу.
В будь якому випадку приносимо вибачення за незручність
пробував зробити замослення в поштомат, але менеджерку наполягала на резервному віділенні. я к душі не маю про найближчі відділення. коротше скасував замовлення через те що робот на тій стороні вимагав резервне млять відділення.
якщо поштомат буде зайнято привезуть наступного дня.
Гарний магазин. Укрпошту поки що не пробував. Але на днях попробував потужний понижуючий перетворювач з цілою батареєю конденсаторів в та великою катушкою індуктивності
Укрпоштою це топчик! Саме те, що треба!
Вже тиждень працює відправка Укрпоштою, поки що тільки по предоплаті. Трохи згодом запустимо і з оплатою при отриманні
Це є в списку на розробку. Сподіваюсь найближчим часом зробимо
Так а що по укрпошті? вже 2023, а вона досі в планах? тарифи то у нової продовжують рости
Замовляв вперше. А через тиждень вдруге. Затягує!
Дякую за якісний та швидкий сервіс, консультацію, і навіть оперативну заміну проблемного компонента.
P.S. Проблема виявилась цікавою, опишу в тематичному розділі.
Так, ми навіть це попередження додавали, але як щойно виявилось тільки в мобільній версії сайту. Підправили, дякую.
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
На рахунок "неможливості одразу оплатити", моя пропозиція додати хоча б попередження при оформлені або в історії замовлень що оплата тимчасово не працює, тільки після підтвердження менеджером, тому що інші люди так як і я, будуть шукати реквізити/кнопку оплати
Дякую що повідомили, виправимо, щоб по скасованому замовленню не пропонувало робити оплату.
Що стосується неможливості одразу оплатити - на жаль зараз це вимушена міра, оскільки почастішали випадки, коли при малому залишку товару на складі різні покупці одночасно замовляють одні й ті самі товари і одразу оплачують їх, а потім доводиться повертати кошти, це дратує покупців, займає багато часу, особливо в умовах відключень світла і проблем зі зв'язком. Тому зараз всі нові замовлення потрапляють спочатку до менеджера, він бронює товари і тільки тоді дає посилання на оплату. Ми найняли додатково людей, щоб час від створення замовлення до його підтвердження менеджером був найкоротший.
У вас на сайті якісь проблеми з оплатою, в оформлені замовлення вибираю Оплата карткою Liqpay (або Оплата на картку) щоб відразу оплатити, натискаю "Оформлення замовлення" думаю перекине для оплати але ні. Переходжу в Історія замовлень дивлюсь на статус замовлення "Очікує оплати" натискаю на замовлення і все, що дальше робити як оплатити, кнопки оплати немає , міняю на інший варіант "Оплата карткою" нічого не міняється. Натискаю скасувати замовлення оновлюю сторінку і "вуаля" з'являються дані для оплати на картку та кнопка оплатити якщо було вибрано Оплата через Liqpay. Тобто сайт мені пропонує після скасування замовлення оплатити скасоване замовлення. Скріншоти прикріплюю: та
Зв'яжіться будь ласка з нами, 10 днів це занадто, менеджери вийшли з лікарняного і наразі нема затримок при відправленні.
Дякую. Попередні дві посилки прийшли вчасно. Останню чекаю вже 10 днів.
А що з відправкою оплаченого товару. Номер накладної НП, який був наданий зранку учора, має статус "Відправник ще не надав посилку для відправлення". При цьому статус замовлення у особистому кабінеті вже світиться "Доставлений". Коли можна очікувати не реальне відправлення?
Вчора отримав посилку, про яку "Нова пошта" два дні писала те саме. А потім раптом на телефон надійшло повідомлення "Приходьте, заберіть...".
Прийшов. Забрав. Вдома знову глянув на сайт "Нової пошти". Раптом у них одразу весь список подій видно стало. І там виявилося, що магазин посилку відправив того ж дня, коли накладну створив.
Отже, не треба нервувати, друзі. Нам і без цього зараз не солодко.