Ви не увійшли.
Shaman2 пише:Але коли ми припаркувались і не виключили задню передачу, а зразу виключили запалення статус передачі зник, нажати кнопку щоб виключити аварійку немає кому
Хм, для вимкнення запалення ключ повертається з положення ON в положення ACC. Можна знімати напругу з лінії, яка підключена тільки в положенні ON, але не в ACC.
Просто цікаво це зробити не тягнучи додаткових проводів і без розборки салону
Але коли ми припаркувались і не виключили задню передачу, а зразу виключили запалення статус передачі зник, нажати кнопку щоб виключити аварійку немає кому
Хм, для вимкнення запалення ключ повертається з положення ON в положення ACC. Можна знімати напругу з лінії, яка підключена тільки в положенні ON, але не в ACC.
Shaman2 пише:Йде обробка сигналів з кан-шини, потрібно корректно завершити запрограмовані процедури у разі вимикання двигуна.
Цікаво. А нема якихось більш-менш стандартизованих індикаторів роботи двигуна? Наприклад від датчика положення колінвала? Той же OBD-II зчитує оберти, можливо з тієї ж самої CAN. Я не спеціаліст в автоелектроніці, просто розмірковую.
Або "хардварний" сигнал, напруга з генератора чи щось подібне.
Так кан ж не документований, етакий реверс-інженерінг Хочу зробити одну приблуду, взявши сигнали з кан. Але ж документації по кан сигналам немає, тому їх потрібно вичислити самому. Поки що в якості теста і щоб розібратись зробив нажимання кнопки аварійки на 1сек при ввімкненні задньої передачі і все працює пока заведено авто, виключили передачу ардуіна нажала на кнопку ще раз на 1сек. Але коли ми припаркувались і не виключили задню передачу, а зразу виключили запалення статус передачі зник, нажати кнопку щоб виключити аварійку немає кому І мігає авто пока сам не виключиш, от такий косяк. Зараз додав в прикурувач вольтметр щоб подивитись що там по напрузі.
звісно можно протягнути провід але ж Ви самі написали що напруга наприклаж штука не надійна, тому просто цікаво розібратись самому як правильно
Йде обробка сигналів з кан-шини, потрібно корректно завершити запрограмовані процедури у разі вимикання двигуна.
Цікаво. А нема якихось більш-менш стандартизованих індикаторів роботи двигуна? Наприклад від датчика положення колінвала? Той же OBD-II зчитує оберти, можливо з тієї ж самої CAN. Я не спеціаліст в автоелектроніці, просто розмірковую.
Або "хардварний" сигнал, напруга з генератора чи щось подібне.
Ще обдумую такий вариант
Здається, такий метод буде більш надійним, аніж вимір напруги в мережі.
Ще обдумую такий вариант:
... signal++ ... //прийом сигналів з шини
if (millis()-time_signal>=3000) {
if ((signal==0) && Status) { //за 3 секунди нових сигналів не поступало
StopWork(); //завершуємо запис
}
signal = 0;
time_signal = millis();
}
але ще не тестував
Shaman2 пише:передивився декілька схем, але так і не зрозумів як правильно виміряти напругу бортмережі авто. Чи досить 2 резистори чи додавати стабілітрон? Задача відслітковувати тільки чи запущений двигун чи ні
В чому конкретно задача? Визначати наявність будь-якої напруги 11-15В чи вимірювати значення цієї напруги? Або визначати, чи перевищує напруга певний поріг? Навіть при вимкненому двигуні, але свіжозарядженому акумуляторі в мережі може бути всі 14.4В, а при працюючому двигуні, але увімкнених споживачах, може бути менше 13В.
Йде обробка сигналів з кан-шини, потрібно корректно завершити запрограмовані процедури у разі вимикання двигуна. Так як коли вимкнули двигун деякі сигнали з шини авто пропадають один з вариантів завершити роботу по зменьшенню напруги.
По першому питанню наприклад якщо я возьму резистори 24кОм та 4,3кОм я від 15в отримаю на вході А0 меньше 2в. Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
Куди подаватиметься напруга з дільника? На I/O пін мікроконтроллера? Там має бути захисний діод, і спонтанні слаботочні імпульси вище напруги живлення гаситимуться цим діодом. А при такому дільнику, щоб перевищити 5В, на вході потрібно 33 вольта. При такій напрузі в мережі, думаю, виникнуть проблеми серйозніше ніж згорівший мікроконтролер.
передивився декілька схем, але так і не зрозумів як правильно виміряти напругу бортмережі авто. Чи досить 2 резистори чи додавати стабілітрон? Задача відслітковувати тільки чи запущений двигун чи ні
В чому конкретно задача? Визначати наявність будь-якої напруги 11-15В чи вимірювати значення цієї напруги? Або визначати, чи перевищує напруга певний поріг? Навіть при вимкненому двигуні, але свіжозарядженому акумуляторі в мережі може бути всі 14.4В, а при працюючому двигуні, але увімкнених споживачах, може бути менше 13В.
Shaman2 пише:Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
А в чому проблема? Коштує копійки. Якщо й поставите - зайвим не буде, краще перестрахуватися
4,7в чи 5,1в ?
Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
А в чому проблема? Коштує копійки. Якщо й поставите - зайвим не буде, краще перестрахуватися
По першому питанню наприклад якщо я возьму резистори 24кОм та 4,3кОм я від 15в отримаю на вході А0 меньше 2в. Чи потрібно додатково ставити з А0 на землю стабілітрон 4,7?
В процесі використання свого маленького виробу (до речі дякую всім хто мені відповідав на питання) виникло два питання. І нажаль по іншому їх не вирішити, на всяк випадок уточню:
1) передивився декілька схем, але так і не зрозумів як правильно виміряти напругу бортмережі авто. Чи досить 2 резистори чи додавати стабілітрон? Задача відслітковувати тільки чи запущений двигун чи ні
2) кнопка аварійки в авто, там 11в за замовчуванням і мінус при нажиманні. Щоб відсліткувати її натискання досить діода (анодом на ардуіну) з ноги ардуіно на кнопку чи як правильно?