Ви не увійшли.
А якщо заживлю через звичайний малогабаритний діод? На ньому ж впаде десь 0,7в, плюс захист від переплутаної полярності буде. Тому що 5вт резистор ну добра махіна
Можна і через діод. Але 13.8 В не сильно менше від 14.5. Хоча б два діоди послідовно.
Резистор на 5 Вт - це з трикратним запасом. На резисторі виділятиметься приблизно 1.5 Вт, тобто можна і 2-2.5 ваттний.
І як же реле в блоках автомобіля живляться, на ниж теж 12в надписи
В автомобілі зазвичай ставлять реле, які більш-менш відповідають специфікації. Якщо там написано максимум 15.6 В, то при 15.5 з великою ймовірністю буде працювати довго.
А оці сині реле для самодєлкіних і при номінальних 12 В часто горять.
Хлопці, ці реле можно запитувати від 14.5в бортової мережі авто (звісно прибравши перемичку на JDVCC) ?
В відгуках на перше реле написано що ні
Як виявилось реле по другій силці без питань активується від ардуіно, хоч там резистор на вході ардуіно десь з 1кОм. Звісно JDVCC перемичка знята
І як же реле в блоках автомобіля живляться, на ниж теж 12в надписи
В даташиті на реле в таблиці Coil Data пишуть Max allowable: 130%. 130% від 12 В - це 15.6 В. Теоретично можна, але на межі. Заживіть через послідовний резистор 51 Ом 5 Вт.
А якщо заживлю через звичайний малогабаритний діод? На ньому ж впаде десь 0,7в, плюс захист від переплутаної полярності буде. Тому що 5вт резистор ну добра махіна
В даташиті на реле в таблиці Coil Data пишуть Max allowable: 130%. 130% від 12 В - це 15.6 В. Теоретично можна, але на межі. Заживіть через послідовний резистор 51 Ом 5 Вт.
Хлопці, ці реле можно запитувати від 14.5в бортової мережі авто (звісно прибравши перемичку на JDVCC) ?
В відгуках на перше реле написано що ні